ללא קטגוריה

טרנד שלא חולף

הטרנדים בעולם התכשיטים באים והולכים ובכל שנה אנחנו רואים ליינים חדשים של מעצבים וצורפים שמתעסקים בתחום. עם זאת, יש תכשיטים שהם אלמותיים ושתמיד יהיו רלוונטיים כמו שרשראות זהב. שרשראות מזהב תמיד יתאימו לכל אישה ובכל לוק. ומה שיפה בהן, הוא שתמיד אפשר לייצר שרשראות שונות, מדגמים שונים ולהתאים אותן לאופי של העונד/ת אותן.

כדי להפוך את שרשרת הזהב למושלמת, כדאי להכין אותה בהתאמה אישית. כיום אפשר להשיג שרשרת זהב עם חריטה של שם או ציור, ולייצר פריט שהוא לא רק יפה ומעניין, אלא גם בעל ערך סנטימנטלי גדול. לכן, מדובר במתנה האולטימטיבית לבן משפחה או חבר קרוב.

אנשים לא בהכרח מבינים בתכשיטנות וצורפות ושואלים את עצמם כמה עולה שרשרת זהב עם שם חרוט עליה. כאשר מחפשים שרשרת עם שם מזהב מחיר ועלויות מגלים כי התשובה טמונה כמובן בסוג השרשרת, בגודל ובעובי שלה, ובאיכות החריטה. יש הרבה מאוד סוגים שונים של שרשראות, עם קראט שונה ובאופן כללי, מאיכויות שונות.

מחירים משתנים

כאשר מבררים לגבי שרשרת שם זהב מחיר ליחידה רואים כי ניתן להשיג שרשרת פשוטה בכמה מאות שקלים, אך אם מוסיפים אלמנטים עיצוביים, עובי שונה, חריטות מסובכות ועובדים עם חומרי גלם איכותיים, אפשר גם להגיע לסכום של חמש ספרות. הכול תלוי היכן קונים, מה רוצים וכמה מוכנים להשקיע.

חיפוש של שרשרת זהב עם שם מחירים והנחות יגלה שיש לא מעט חנויות שעוסקות במלאכה של חריטה על תכשיטים, ולכן, אפשר להשיג מחירים זולים והנחות אם יודעים לחפש נכון, לערוך סקר שוק ולעשות את הבחירות הנכונות והטובות בכל נושא כיתוב השם, אופן הכיתוב, וכמובן בשרשרת עצמה, כלומר הקראט שבזהב. בחירות נכונות יביאו לירידה בעלויות.

מחפשים מתנה מושלמת לבת הזוג שלכם? רוצות להפתיע את בן הזוג לכבוד יום ההולדת עם מתנה אישית ומיוחדת? Youring, חנות תכשיטים אונליין המתמחה בייצור ובמכירת שרשראות ותכשיטים בכיתוב אישי היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים ולהזמנות צרו קשר בטלפון 077-2070535